úterý 7. dubna 2009

Den šestý

6. 4. 2009

Včera to bylo opravdu zajímavé :-D

Takže na snídani nějak nevím, co jsem měla (pokud vůbec něco), fakt si to nepamatuju. Vím jistě, že jsem měla nakrájené jablko a to jsem přes den snědla. K obědu jsem měla přírodní kuřecí maso (to stejné jako pátý den) a k tomu hranolky (příprava v troubě, takže aspoň o malinko menší zlo), bez tatarky. Myslím, že na (pozdní) snídani jsem měla chleba s florou, sýrem, šunkou a hermelínem. Trochu se mi to začíná motat dohromady, protože se zdá, že jím pořád to stejné dokola :-(

No pak jsem šla na košt slivovice a dalších pálenek. Po jednom ucucnutí jsem pochopila, že pálenky fakt ne-e (čekala jsem to), takže jsem pěkně abstinovala a pila jen vodu a coca colu zero (což moc nemusím, ale měla jsem otupělé chuťové buňky asi :-D). Pak jsem si z pohoštění, co bylo k dispozici u koštu, dopřála několik (rozuměj nepočítaně) chlebů s česnekovou pomazánkou, ale aspoň jsem se snažila si na to házet ty kousky papriky, co tam byly. To mě jistě spasí :-D

Až byl snědený všechen chleba a zbyly jenom škarky (což fakt nejím), tak jsem zjistila, že mám hlad. Šli jsme pod lékárnu, kde jsem navrhla pivní slámu, ale naštěstí mi to muž rozmluvil a dali jsme si zeleninový salát k kuřecím masem*. Byla na tom jakási zálivka, kterou si nejsem uplně jistá, ale na druhou stranu to bylo poměrně velké množství zeleniny takže gut. K tomu dvě kofoly.

Pití pod průměrem rozhodně, ale aspoň jsem do sebe neklopila ty pálenky, jako všichni kolem mě :-D Ovoce mohlo být víc, zelenina v uspokojivém množství :-)

* k tomu salátu ještě chci podotknout, že ho nedoporučuju, nebylo na něm nic, co by mi vadilo, ale 109,- je cena tomu množství zcela neodpovídající. Nehledě na to, že do teď vzpomínám, jak Jance a Lubíkovi z tohoto salátu bylo pěkně blbě, když si ho dali v modré ruži, proto jsem ho nějdřív taky nechtěla.

(Já vím, že názvy restaurací a hospod se píšou s velkými písmeny, snad to přežijete tak, jak to je ;-))

Žádné komentáře: