pondělí 6. dubna 2009

Den pátý

5. 4. 2009

Včera jsem si to nezapisovala, takže to bude chaos. Na snídani jsem měla zákusek, co maminka dělala předevčírem a skleničku ice tea. Jeden ten další zákusek jsem snědla ještě během dne. A taky mandrinkovej kompot s želé :-)

Na oběd byly přírodní kuřecí řízky (či tak něco) a k tomu brambory - jedla jsem to, vážení, zcela bez tatarky :-) Jsem na sebe hrdá :-)

Odpoledne jsme si s mužem nakrájeli banán a oloupali mandarinku a zobali jsme to místo obvyklých věci, co jsme zvyklí zobat :-D Taky jsem měla jednu nebo dvě tyčinky merci.

Odpoledne a večer (jakože na večeři i druhou večeři) jsem si dala několikrát kus pečiva s Florou, sýrem, šunkou (vepřovou, nicméně libovou) a hermelínem (v množství mnohem menším než obvykle) a jednou jsem to doplnila o sterilovanou okurku.

Pití trošku pod průměrem, ale dostačující, zelenina nula (ten okurek nepočítám :-D), ovoce nadprůměr, ale mohlo by to být i lepší :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

uz nevim, kde jsem to cetl, ale pry na hubnuti pomaha nepit nic zbytecne sladkeho (napr. Ice Tea).

Takovy bylinkovy neslazeny cajicek ci cista voda z vodovodu - to je lahoda.

Mišáček řekl(a)...

Díky za tip, mým cílem ale není primárně hubnout (není to moc potřeba u mě), ale snížit si hladinu cholesterolu a podobně. Neslazený čaj mi nechutná, a většinou opravdu piju jen vodu z vodovodu nebo minerálku. Slazené pití je u mě tak třetina denního příjmu řekla bych.

Anonymní řekl(a)...

to se omlouvam, ze jsem spatne odhadl BMI.

Mišáček řekl(a)...

No o svým BMI bych se tu nejradši vůbec nešířila :-D