pátek 3. dubna 2009

Den třetí

3. 4. 2009

Dneska budíček v osum, jako snídaně hrnek čaje a 1/4 jablka. Během dopoledne postupně jeden cornspitz (jak se to píše?). Tragédie. Ale aspoň jsem celé dopoledne a kus odpoledne strávila v Infinitu péčí o tělo: plavání - prospěšné, sauna - prospěšné, masáž - prospěšné. Víc o tom později ;-) Během pobytu v Infinitu jsem vypila přes litr tekutin - asi půlka byl ledový čaj, půlka voda. Hodně jsem toho vypotila v sauně. Pak ještě solárko bylo :-) Pak konečně oběd. Těstoviny se smetanovou omáčkou s kari a s kuřecím masem a se sýrem, ta smetana asi nic moc pro mě, ten zbytek víceméně ok. Každopádně u toho byla zeleninová obloha (zdravíme pořad Ano, šéfe!). K obědu taky voda. Po návratu domů jsem byla tak znavená, že jsem na jídlo ani nemyslela a aspoň doháněla to pití, trochu mě začínala bolet hlava, ale to jsem pitím zahnala. Voda se sirupem, cola a čistá voda. K večeři zbytek oběda (fakt se to nedalo sníst :-)). Pak zmrzlina - velmi umírněné množství na moje obvyklé poměry. A teď jsem si dala aspoň jablíčko (celé, ale malé) - každopádně pokrok ;-)

Žádné komentáře: