neděle 5. dubna 2009

Infinit

Ze všeho nejdřív musím poděkovat Martinovi za dárek a Míši za doporučení ;-)

Martin byl rychlejší než já a už o naší návštěvě Infinitu něco napsal. Takže já jen shrnu nějaké svoje pocity :-)

Slečny všechny tam byly neuvěřitelně milé, což je úžasné, protože kdyby tam byly nějaký protivný husičky, už mě tam nikdo neuvidí. I masérka byla moc milá :-) Navíc všude čisto. Ve sprchách vždy zásobník s mýdlem nebo nějakým sprchovým gelem nebo co to bylo, prostě super. Navíc v ceně wellness člověk dostane ručník a prostěradlo, takže odpadá další věc, co by jinak bylo nutné vzít s sebou. Vše kolem saun a bazénu a já nevím čeho ještě už popsal Martin, takže není potřeba se opakovat.



Co se týče mých pocitů z masáže, tak já jsem na rozdíl od muže neměla potřebu přemýšlet o nějakém erotickém podtextu, nebo nad čím on se to pozastavoval :-D Asi proto, že mě už masírovalo pár kamarádek a když se mě dotýká žena mě fakt nerozhodí :-) Masáž byla jemná a velmi příjemná, zaměřená na krk, ramena a záda, plus k tomu masáž hlavy a to bylo moc příjemné. Jediné co mi vadilo bylo to, jak mě okraje toho otvoru, kam se strká obličej po chvíli tlačily. Slečna masérka mi sice dala okolo okraje dva ručníky, ale i přesto mě to nepříjemně tlačilo a když jsem se na sebe po masáži podívala docela jsem se lekla, červené fleky na tvářích a pod obočím - nic moc. Naštěstí se ukázalo, že korektor (i když "pouze" Avon) kryje opravdu dobře, takže jsem se nemusela stydět vyjít mezi lidi. Kdyby se jim toto podařilo nějakých způsobem vychytat, byl by to dokonalý zážitek. Nicméně nemůžu popřít, že bych se tam ráda podívala znovu. Teď mě láká především privátní whirlpool, ale nejsem si jistá, zda mi to trochu nepřipomíná hodinový hotel. Ale ne, ne, fakt asi ne :-D

Žádné komentáře: