čtvrtek 9. dubna 2009

Den sedmý a den osmý

7. 4. 2009

Úterý si nějak moc nepamatuju :-) Na snídani jsem asi neměla nic, protože jsem byla dopoledne u muže a nepamatuju si, že bych tam něco jedla. Možná jsem něco málo posnídala doma. Na oběd jsem měla kuličky z mletého masa a k tomu hranolky (ano, opět...) a cherry rajčátka. Zbytek mi tak nějak splývá, ale určitě tam bylo nějaké pečivo se sýrem nebo šunkou nebo hermelínem nebo tak něco podobného... Podrobněji fakt už nevím :-(


8. 4. 2009

Ve středu k snídani vánočka, pak během dne jablko. K obědu kuřecí maso s rýží (velká porce, za což se chválím :-)). Pak dlouho nic a k večeři salát (!!!jo!!!) a k tomu (jak jinak) bagetka se sýrem, šunkou a hermelínem - ale hermelín byl nízkotučný, takže na pohodu, a ještě jsme jedli zbytek fazolí výborných, co měl Martin doma. Pak už jsem měla jen 2 lžičky cukru. Nebojte, já nejsem jeden z těch zvrhlíků, co jí samotný cukr, já jsem k tomu měla důvod. Vysvětlím později ;-)

Žádné komentáře: