středa 1. dubna 2009

Ode dneška jinak


Uplně ze všeho nejdřív se chci omluvit, že jsem sem tak dlouho nic nenapsala. Nebylo o čem. Teď naopak plánuju sem alespoň určitou dobu psát denně, vysvětlím vzápětí...

Po vzoru Míši jsem chtěla začít nějak víc sledovat svůj životní styl. S pohybem to u mě stojí za prd, takže výroky typu "byla jsem za minulý měsíc 17x cvičit" můžu všem kolem jen tiše závidět. Po včerejším dopise od paní doktorky, kde mi poslala výsledky krevních testů, je jasné, že se musím zaměřit na jídlo. Cholesterol dosáhl takové cifry, že se mi protočily panenky. Fuj!

Nuže, ode dneška (hmmm, tak mě napadá, že bych měla upozornit, že tento příspěvek je myšlen vážně, není to aprílový vtip) budu evidovat vše, co přes den sním a vypiju. Sport možná nárazově taky zaznamenám. Až to budu mít černé na bílém, třeba sama sebe přesvědčím, že nejím zas až tak moc (i když dál přibírat už moc nechci), jak si myslím, a hlavně že ovoce a zelenina se na mém jídelníčku vyskytuje opravdu až trapně málo.

Ode dneška taky měníme barvu na zelenou - zelená na mě působí zdravě totiž, tak proto :-)

1 komentář:

Michala řekl(a)...

Míšo, držím palce!
A s radostí do toho, jinak si to člověk znechutí a otráví se a nepůjde to:)